Men det är först när det blöder det gör ont.

Hej!
Slutade tidigt idag, vid 12. Jag och Jonna åt på skolan sen tog vi kvart över ett bussen hem. Jag gick och beställde klipptid sen väntade jag i en evig väntan vill jag lova på bussen. Träffade tilda och Ellen och såg Jensan genom bussen. Gud vad jag saknar henne!
Idag ska jag på bio, I rymden finns inga känslor. tror den är bra.
För övrig känns det som om bliggsvakan är här. Jag har ingen lusta att skriva. Eller jo, men det finns ingen tid. Back in school, det känns verkligen nu. Man prioriterar verkligen. Det är träningar, det är plugg, det är vänner, det är familj, dessutom ska jag hinna med och äta och sova. Jag svär, äta och sova är det jobbigaste att hinna med. Varför är det bara 24h på ett dygn?
Nu ska jag plugga igen.
Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0