This is your song, i wrot it for you

Hej!
Sitter och väntar på brudsen. Yes, kvällen kommer bli en kanon kväll. kräftor och mys.
Har cyklat som en tok hem från stallet, blev ett hårt dressyr pass på banan med harry, jag var dyngtrött. haha.
Skolan är kul. jag gillar den. Jag gillar klassen och jag gillar lärarna. Jag säger rätt ut, SKOLAN ÄR KUL. Inte varje dag. Imorron åker jag till Stockholm med Felicia, Jessica och Mamma. Shoppar, springer tjej milen, träffar Antonia och Klara någon timme på måndagen innan jag åker hem antagligen. Mycket gilla på dena helg, som jag ska leva på länge. Yes, om det inte kommer något roligare nästa vill säga..
Nu ska jag fixa lite, för jag hoppas de dyker upp snart. nu.

Peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0