Och jag önskar att allt fick plats

hej!
Sitter i sängen och har nyss vaknat, idag är det match, klockan 12 på våxnäs, konstgräs. Yes. Ska in till stan och byta om vid 10. Jag är trött, gårdagen gick hyfsat bra, stundtals. Känns inte som jag kommer komma någonstans på det, men det var kul ändå. fick spela ytterback, fast jag spelar forward hemma, hjälp.
Sen var det stallet, gud vad man hinner tänka när man är i stallet. Det är så lugnt och tyst

Har ni någongån undrart varför man aldrig är rikgitgt nöjd? När man har det man har, vill man ha mer, när man släpper det man inte vill ha, vill man ha det igen.. Jag tänker på dessa gatlampor, hur man ser dem försvinna bakomsig när man åker bil, men de stannar förevigt, vad betyder det? Jag förstår hur jag menar när jag tänker så, men jag kan inte sätta ord på det, men det är komplicerat på något sätt.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0