but i don't know anything at all

Hej!
Vet ni? Det känns att skolan började idag, det kändes på hela kristinehamn när jag gick ner till stan och köpte årets kalender, det blev en rosa. 
Det var så mycket människor och rörelse. Jag tog i alla fall bussen hem, skönt. Skrivit i kalendern och ätit äppelpaj. mumma. Sen gick jag ut och målade garaget åt pappa. Dukitgt!
Skulle till hästen, men blev inte så. Tar en springtur och sen städar jag rummet. ska bara samla mig lite först. 
imorgon får jag hem datorn igen, tror jag kommer blogga mer med en fungerande dator. 
Jag ser fram emot imorgon, och våren är snart här igen, tro mig. om 6 veckor är det spanien. Super skönt. 
Nu ska jag kolla runt lite sen städa. ha det fint!
peace
regn i luften

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0