burn, let it all burn

Hej! Sitter i den förbaskade skolan. Försöker få Julia att studera och själv så studerar jag till och från. Snart lunch sen så är det hhistoria, och då ska jag ta mig samman och skriva klart om franska revolutionen så har jag den klar till på fredag, behöver jag inte känna någon stress över den. har en plan över hur den ska se ut redan och det brukar vara skönt, då flyter det på mycket mer. Efter skolan, åker kvart i fyra bussen hem med viggi så åker vi och hämtar alvis på dagis sen är det bus i någon timme innan det är dags för plugg igen! Natukunskaps prov imorgon. gött mos. Sen tror jag att det är slut på proven. 12 nätter kvar till jul.. på onsdag är det julhandling som gäller. ska gå loss riktigt ordentligt!! Hehe, linn och julia dampar och skriver på varandras magar. ehhe. nu ska jag lpugga natur! ha de! peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0