du sköts i bitar, jag kanske gled i mellan.

hej!! åhhh! vet ni, jag hade prov nu, och det gick så himla bra. så sjukt bra. eller det kändes bra . sen hur det gick, who knows? Ska i alla fall hem sen efter naturen och på massage. sen är det kanske julia och självklart. det bästa med dagen! TACOS I LÖÖÖÖÖÖV TACOS! igår åt jag natcho tallrik och sen taco paj och idag taco. och det är så himla gott. mums!
Ska även försöka plugga lite. imorgon är det skol sm i fotsal och sen ska jag till Örebro med Frida, Camilla och Kristina. ska bli trevligt! :)julshoppa lite! nu ska jag studera. jag och håkan!
peace and love
Mina fina tjejer, fast bilden kanske inte är så snygg ;)

Kommentarer
Postat av: ELIN

fan va snygg bild:O när tog ni den???

2011-12-07 @ 14:24:47
URL: http://elinkarfstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0