so happy Christmas, I love you baby, you made my dreams come true

Hohooho! god Jul!
Har just ätit julfrukosten med mamma och pappa även kollat sista delen va julkalendern! Super bra har den faktiskt varit i år! Nu ska jag städa, sen sex and the city och sen duschen, jag måste fördriva tid förstår ni, så jag inte blir så rastlös sista timmen innan folket kommer! haha. jag är som ett litet barn.
Idag så firas det hemma hos mig först, sen hem till Victor efter Julklapps utdelningen. Det blir annorlunda idag, känns lite konstigt. men själklart super trevligt! Nu ska rummet städas!
Peace! Ta hand om varandra, och god jul!!!!!!!

En vintrig bild, nyår förra året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0