Don't stop me now, cause I having such a good time!

Hej!
Känner mig matt efter två träningar och en massage, så lite youghurt och en macka satte sig fint i magen nu. Nu väntar en skön varm dusch och sedan lite lite plugg inför morgon dagen. Svenska prov oh egentligen matte, men alltså, lillkärl behövde inte göra det idag om de inte ville, så jag tänekr banne mig inte heller, det är ju fusk, om de får en vecka mer, eller två om man räknar med sportlovet, att göra provet på. så nej. 
Trött tjej får sova utan victor inatt också, lite läskigt. och imorron vankas mer träning och JAG ÄLSKAR DET. Man känner sig bra efter åt, mår bra, jag mår verkligen bra då! yes. gud vad jag tycker om att träna, och skolan tycker jag om, toppen, åh livet är bra. 
Imorgon spenderas dagen med Linnea, eller ja, från efetr skolan och framåt! nu måste jag packa och plugga!
Sovsött vänner.
peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0