Du säger det är kul att va ung och fri, fri från vad då

Hej!
Jag har ont i benen. yes. haha. igår var det träningar, massage och ja, det tog. och idag är det kick and box, yes, sen mys med mysar'n. Imorgon är det fotboll gånger två och ja, sen sova! yes, skönt, det är lov snart och då åker jag och victor till sälen. massa mys och snowboard och skidor. och sen är jag hest vakt i helgen också. och ja, jag kommer vara död! haha. nej, jag trivs ju med detta så varför klagar jag?
MEN NU SKA JAG KLAGA!
För fy fan vad jag hatar att åka buss på morronen, jag hade en hemsk morgon. EN HEMSK! förutom mamma som gjorde en jätte god frulle till mig då. I alla fall hamande jag med de västa man kan sitta mellan liksom, pratar och pratar, tacka gud för hörlurar. Kallt var det på bussen också, varför är det bajs kallt på bussar på vintern och göööör varmt på sommaren har de ingen jälva värme eller AC på buss fan eller?
Sen var tåget kallt också, och skolan är kall ute är det kallt, jag kommer frysa ihjäl. jag kommer dö. skit kul.
Nej, jag överdriver väl lite men, alltså, tja.
Nu ska jag typ, har svenska prov.
ha det fint.
PeAce and LoVe
pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0