I follow you in to the park, through the jungle in the dark

Hela huset är knäpptyst. Förutom jag som sitter här. Är trött, hade nog behövs sova tidigare igår men wathever? haha. Ska kila ut i köket och äta frukost och sedan ska jag ringa farfar och be han skjutsa mig till stallet. Ska rida. En eller båda, vet inte än. Men behöver en ordentlig frukost först för ork och energi.
Jag kan lova, att när man inte orkat äta någonting utan att spy upp, tom en rån liksom, då har man inte så mycket energi i kroppen. Men igår åt jag ju. Annans och Passionsfrukt, sen kom jag på att jag åt ju faktiskt lite pommes också! haha. goet. Nej, nu blir det stallet, sen blir det Victor!
Ha det fint.
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0