jag är hellre blind, än ser mitt liv utan dig

Hej! Här sitter jag och firar snöfallet med festis. toppen kul. eller så tröst dricker jag festisen för att jag kräks snart på denna snö. Det är okej att det är snö i sälen, men nej, tack. Björneborg-Kristinehamn-Karlstad får gärna vara utan punkt. Idag sov jag länge vaknade lite lätt av alarmet, fast vaknade mst av när jag kände victor krypa upp bakom mig och ta tag i min hand. som jag tycker om dig victor.
Sen åkte vi och mötte Julia och åt lunch på stan, simpis kom och åt med oss också, trevligt! Sen skola, kul, Nu kommer glassbilen. haha, nej. fyfasiken. mitt i vintern, bort! bort vintern, stanna glassbilen, tills det blir vår, jag gillar första gången när man köper glass på våren, det är vårkänsla!
haha. nu ska jag dricka vidare på min festis sen gå och kissa!
ha det fint i snön, var rädda om er!
Sen vet jag att bilder är lovade, om jag orkar kommer det!
Peace and Löve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0