she's a good girl

Hej!
Sitter på svenskan och det är jätte tråkigt. Var inne hos Anna nyss och pratade om psykologin, mycket roligare!
Stannade i stan hos Victor igår efter träningen och han var super varm imorse när vi vaknade. stackarn. Han kände sig inte så pigg igår heller.. men jag tror att jag klarar mig om jag har tur. Känner mig inte sjuk alls. Ska dricka mycket vatten så renar man kroppen!
Ikväll när jag kommer hem från skolan, eller i eftermiddag, så ska jag till stallet och ta hand om godingarna. var super länge sen. Hoppas att det är rätt rent på banan så kan man rida lite lätt där. super! Längtar tills det är mjukt och grejer så jag och harry boy kan Hoppa lite!
Sen ska jag göra blåbärspaj tror jag, mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0