so won’t you leave, for me, a light outside your doorway

Hej!
Hur mår ni? Jag är trött och har ont i foten. Vred och fick ett motläg idag på cupen samtidigt och det gjorde ont. jätte ont. Nu gör det också ont och den är svullen. fult. hoppas det blir bättre tills på måndag, då ska jag ju åka snöbräda. mycketmycket ruligt. Sova över i branäs med klassen så det kommer bli mycket stoj. Ruligt.
Vi van förövrigt cupen idag och två mål han jag göra. kul. Nu ska jag träna fotleder så jag dör så jag faktiskt blir bra.. har ju fått uppgiften i skolan så det är bara att köra på nu. ta dig samma för fan sofia.
Hoppas jag spenderar natten hos min pojkvän, hoppas hoppas. för sen ses vi ju inte mer förens på typ tisdag. det låter länge när man spenderar så mycket tid tillsamans. Bloggar nog mer imorron. ha det fint.
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0