can you read my mined?

Här ligger jag i sängen, och är inte klen längre! toppen! Eller kanske lite, men jag kan äta nu. Första dagen på typ många år som jag gick upp öppnade kylskåpet och ville faktiskt ha frukost! haha. jag är inte en frukost tjej direkt. Ligger och lyssnar på musik och vilar lite. Ska nog fräscha till mig lite sen. haha. känner mig gör gosig just nu, eller så gör jag inte det.
Hoppas Victor kommer.. eller så kanske för hans skull, kom inte, för mamma kom just hem med pappa som har blivit smittad av mig och Simpis också. kul. usch, vad äckligt. hahah. säger jag som legat sen i söndags.
Fast han har ju också varit sjukis. Viggi alltså. nej, om jag ska bosätta mig  någon annanstans nu kanske. fast jag är väl typ imun mot skiten nu?
skit samma. ska fixa lite nu. Sen ska jag äta annanas, gottttt. huh. kanske åka till stallet? om jag får för mamma!
ha det fint.
peace

skrutt hest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0