Va nöjd med, allt som livet ger

Tjo! Det är inte sofia som skriver idag för att hon är och åker snöbräda i branäs. Jag vet det är taskigt att bara lämna allt och alla för att åka dit men då är det ju tur att jag finns och håller sofias blogg vid liv. Jag är Victor Eriksson och jag är ihop med sofia. Jag är kär i henne jag tycker hon är snäll. om ni inte vet vem sofia är så är det erat problem och inte mitt.

Jag har aldrig riktigt fattat hur alla tjejer som bloggar dag ut och dag in skriver om för ett sånt viktigt liv kan dom ju inte ha. Och jag tror inte ni bryr er om vad jag har på mig för ”dagens outfit”. Nej nu ska jag sluta vara bitter. Med tanke på att ni gick in på sofias blogg så måste ni ju vänta er något intressant. Så jag kan visa er en bild som jag målade förut på lektionen

För dom som inte ser det så är det en lila häst med gul svans. Det kanske inte är den finaste men det är mycket kärlek bakom.

Det blev inte så mycket men ni fick en bild iaf :)

Sen sofia, jag älskar dig och det var kul att få låna din blogg.

Ha det bra så hörs vi. puss och kram :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0