vaknar upp och någonting har hänt, ser en öppen dörr som nu står på glänt

HEJ!
Hur mår ni? jag mår bra, sitter och lyssnar på Carol, Mickey och på linnea när hon står i duschen och svär över sitt hår. Har börjat med efterrätten tillskväll, vi ska ha mys kväll med Linda, Becka kunde tyvärr inte..:/
I alla fall. Jag är fisk och kry, på topp. Imorgon börjar min träning igen, om min hals tillåter, jag tror gud vill att jag ska bli tjock, börjar känna lätt på ena halsmandeln. bajs. Jag var i skolan på fredagen och spelade badminton och kollade sex and the city. Mycket bra. Sen hem till Victor och myste hela kvällen. Toppen. Idag åkte han till Stockholm och jag blev lämnad i sängen. gött. haha. nerå. sen kom mamma och hämtade mig och sedan plockade vi upp linnea hos Kalle på väg till coop, där vi handlade för kvällen som vi har kommit nu. Nu blir det god mat, med gott sällskap och skit snack! have a great nigth!
Peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0