when I get older I will be stronger.

Godmorgon!
Sitter i omklädningsrummet i skolan och käkar apelsin och väntar på att klockan ska gå. Ska åka bort till Våxnäs och kicka boll snart, går typ 20 över. Så jälva segt att det ionte går någon buss från mig som passar 9 tåget, så det var bara att tvinga sig upp imorse.
Igår var jag med Victor som sagt. Vi sov, och sen åkte vi över till Karlstad, gick bort till hans mamma och pappas jobb, gick ut med vovven och sedan drog vi in till stan och käka. Efter det hämtade de upp oss och vi åkte och kollade på tapeter till Victor. Sen åkte vi hem och mor kom och hämtade oss, mig och Victor. Vi åkte hem till mig, hade super mys kväll igår, kollade på lejonkungen och pratade långt in i natten. fint. Sedan somnade jag och Victor också tror jag. Han sov iallafall när jag vaknade idag.
Skit segt var det att gå upp som sagt, sen fryser jag nu också, och ska gå ut i kylan.
Spela fotboll, ha engelska, hem städa rummet, spela fotboll, sova. Yes.  orginell dag. haha. eller något.
nja.
jaja,  ha det fint!
Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0