who says i can't be free

Hej!
Har psykolgi, det är kul var inne i uppgiften jätte mycket nyss, men tappa lite och är fast i min beskrivning av vad personlighet egentligen är. liksom jag fattar, men vet inte hur jag ska börja, formelera mig. det är svårt, men nog min favorit i skolan nu. jag gillar psykologi skarp!
Är hungrig, jätte hungrig, hah. och jag tror inte det är god mat. men jag får äta macka! Igår var jag med Victor, mös i hans onepice, jag vill ha en, en egen. Ska kanske införskaffa mig en tror jag minsan. Men då kommer jag inte ha några pengar nästa månad heller, gud vad jag behöver pengar nu. 
När jag kommer hem från skolan, ska vara kvar på matte hjälpen tänkte jag en stund i alla fall, ska jag vara med Victor, jag tror det i alla fall. Sen ska jag gymma inna jag tar kvällen hemma med pluggande ocjh victor, kan jag tänka mig, måste plugga svenska och matte. och jag är så otroligt motiverad till skolan nu. det känns bra. det vänder förmodligen snart. men känns skönt för stunden. Om en vecka är det lov, och det betyder att jag kan vila upp mig, och min motivation, kommer hoppas jag, vara på topp igen. Presis som den är nu!
Nu ska jag skriva mer om personligheten. Ha det fint!
Peace and love
ffining häst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0