det här har växt i mig,

Nu kommer lite djup skit.
För jag har funderat lite nu.. på den där jävla kärleken.. det där jälva fina kärleken, den där jälva fula kärleken.
Den är så otroligt teoretisk, fattar ni? Uppbygd på tankar liksom. Och vad fan är kärlek då? Man säger att man inte kan se den med ögonen, lukta på den, eller ta på den. Det är en psysisk känsla. Eller? Det tror inte jag.. För nästan varje dag, veckorna igenom, tar jag på den, ser den, och luktar på den. Kärleken. Den är inte så himla abstrakt.. Den är just det du vill att den ska vara, det du gillar att se, det som väcker känslor i dig när du luktar på det, och det som får dig att bara känna på den. hela tiden. Kärlek är inte så abstrakt.. det är nog det mest fysiska i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0