du har viljan att bli större, här är du redan stor

Hej!
Idag ringde inte klockan så vi försov oss till 8 så vi fick ta 9 tåget. När jag kom in i klassrummet var det första jag fick göra, utan att ha läst igenom redovisningen, ställa mig och redovisa. haha, men det gick faktiskt bra. Nu har jag lämnat in föreningskunskapen och ja, done.
Så sitter och väntar på att kolckan ska bli 12 så jag kan ta lunch. Sedan är det matte, efter som att vi inte hade matte igår.
Efter skolan ska jag fika med Jessica, mys, det var länge sen vi hade mys dag och efter det är det träning! Igår var det skönt med en vilo dag, fast det kändes konstigt att inte träna, men jag är ju lite störd också.
Over and out. Ha det fint, peace and love/ soffan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0