Hjärtat sitter utan på slår inte som det brukar slå

Hej!
Sitter i skolan och har nyss käkat. Haft spinning på morronen så jag var hungrig då. Åt nästan ingen frulle imorse heller. Spinningen var grymt kul. Jag är as taggad på det nu! ska köra minst ett pass nästa vecka ska ni se! Det är roligt. Sen nu, har jag hälsa.. muntlig redovisning, jag är jätte nervös, blir så pressad.. eller ja, jag vet inte gillar det inte iallafall. Känns mycket jobbigare nu, när det är ny klass och massa. Usch!
Ikväll är det Sofia och Linnea kväll! Vi ska baka pizza och mysa! Toppen! Jag längtar. På måndag är vi lediga också, så skönt.
Föresten, det är fredag, redan, veckan försvann, den var bra.
ha det fint så hörs vi senare.
Peace
SFörra gången vi gjorde pizza, såg det ut såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0