i'd rather be with you

Hej!
Åter en dag i skolan som är avklarad och det gick fint. Fast fotbollen gick väl inte så bra. men jag får så svårt att andas. Ska till doktorn och kolla upp det nästa vecka, eller om det var veckan därpå. 
Nu håller jag på att skriva klart engelskan och sedan ska jag byta om och åka in till fotbollstäningen. Hoppas den går bättre. Yea. Men jag är laddad. Det är så sjukt skönt att vara igång att träna igen! Ska nog ut och springa imorron och sedan ska jag vara med finaste victor också! Sen måste jag plugga matte också. Har prov nästa vecka. ta mitt liv. men det går nog bra om jag ligger i här hemma.
jaja, nu ska jag skriva klart skiten.
ha det bra vänner!
P E A C E & L O V E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0