If Heaven and Hell decide That they both are satisfied

Hej!

Som ni märker bloggar jag lite till och från, tar det som det kommer liksom, men jag försöker iallafall. VIsa dagar inget, andra dagar massor. Sånt är livet.

Idag har min dag varit toppen iallafall. Vaknade bredvid Victor, finaste. och låg i sängen så länge jag bara kunde, typ tills jag var tvungen att gå upp verkligen. Åkte bil till skolan, och hängde där, lite, sminkade mig lite och sedan la jag ur massa grejer ur väskan. Sen åkte jag med Richard bort till tingvallaisstadio och åkte lite hokcey som jag sa. haha. Åkte skridskor och sen spelade jag och Johanna hockey med grabbarna, vi var bäst. Efter att ha fixat sig lite när vi kom till skolan så gick vi och åt lunch och sedan var det matte, jag fick gå vid två så jag han med två tåget hem, och nu kom jag typ nyss hem och har ja, käkat lite och ska byta om och åka till stallet, väntar bara på att det ska komma en bil hem, huhu. Ikväll ska jag städa mitt rum, och sedan ska jag sova. det kommer bli kanon. Imorron får vi se vad det blir, ser ut som att det blir gullspång. trevligt.

nu åker jag till hesten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0