jag hörde någon säga där inne, ni kommer inte stanna där längre

Ja ni, tack evve för 5 fantastiska dagar. Massa prat, tid att ta igen, hängt i stallet, lagat mat, åkt skidor och snowboard, och bara varit, fina vän. Dessutom massa skratt, de två bästa komentarerna:
- Jag vill inte ha så mycket i mitt glas..
- Drick upp lite då?
haha.
Sen evve, min smarta vän, en vän jag känner mig på samma nivå som när vi pratar.
evve säger när datorn laddar en film:
"undra vad datorn tänker på?"
det finns tusen fler dumma dumma dumma saker.. men de jag sagt, de ligger vi lågt med!
nu ska jag ladda ner en film, disney film får det nog bli. sen ska jag gå och lägga mig i min film!
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0