jag tycker när jag ser dig vid min sida, tycker om när du finns hos mig,

Hej! Ursäkta dålig bloggning. Men jag har inte kännt för att blogga. Min helg, har spendreats med Victor, fina bästa victor. Vi har mysit, varit lite barnvakt och bara varit vi. Sånt gillar jag. I lördags när jag kom, så typ, vad gjorde vi? Ja eh typ hej. Var ute med hunden, brottades i snön och sedan åt vi typ. Efter det blev det film, chips och sömn, åh så jag gillar att sova! haha. På söndagen lekte vi med Alva och sen så trändade jag. Först fotboll och sedan fys. skönt. efter det åkte jag upp till viggi igen och vi kollade solsidan, det är det bästa som finns. I LÖÖÖÖVE IT!
och idag hade jag studie dag. Linnea var ledig o victor med för den delen. Men när vi vaknade typ vid 12 drog vi och möte linnea vid ica när vi fixat till oss lite, och sedan så gick victor hem, jag och linnea tog bussen till stan och käkade, blev sallad och natchotallrik. Efter det åkte vi hem, satt och stirra i tre timmar vid mitt köksbord, och kolla fejjan lite.. sen kom mor hem och vi fick flygandejakob, det om något är ju gott. Sen blev det gym en timme för mig och mamma spann, nu efter bastu i någon timme så ligger jag i sängen och taggar för fotbollsträningen imorron, fast jag har kommit på att jag inte vet vilken tid jag tränar, men drar dit till 9, så kan jag väl ligga och sova medan jag väntar på min tur då!
Hoppas ni haft det fint.
PEACE AND LOVE
jag tycker om dina fingrar mot min panna, tycker om när jag betyder nått för dig, det kan aldrig kännas bättre än såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0