push my back so i make sure you're right behind me as before

Hej!
Idag var det en tidgt morron kändes det som. Eller så var det för att jag somnade set igår. Gick upp packade ihop grejs och åt frulle, sedan åkte jag till Degerfors och mötte upp JohnBauer Karlstad där, eller de var sena så jag och Amanda drev lite med Richard och slängde i väg ett sms;  "tjejernas match flyttad till 09.30, det är bara jag och sofia här, vad ska vi göra?" typ, det skickade vi tjugo över 8.. hihi busiga tjejor. Spelade i alla fall fyra matcher, vann en spelade en oavgjord och förlorade två.. lite halv sur. Men nytag i helgen, då ska det smälla i nätet och inte i ribban när vi ska gå vidare i Hallvärmlänskan.
Nu ska jag klä på mig, dricka något och sedan ska jag åka till Gullspång med mamma och vet inte om simpis och pappa ska med, men. Hoppar träningen ikväll i alla fall. Det är inte varje dag.
Nu ska jag kila!
Ha det fint. 
Peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0