sing for life,

Hey!
Kom just till Victor som gick och duschade typ när jag kom. Så nu sitter jag här och väntar på att han ska komma tillbaka. Han gör det typ nu.
Idag väckte pappa mig.. han snackade om att han skule hämta snö eller något, fatta inte.
Men synen när ja gick upp var rulig. När jag ska gå ut och käka frukost, så sitter mamma och pappa, vid en varsin dator, kollar i tidiningen samtidigt och sen pratade pappa i telefon. Tja nörd päron.
Jag käka och sedan åkte jag in och tränade med fia. kul! Efter det, i väntan på att mamma skulle åka skidor klart, gick jag till morbror och gro och var där, det var trevligt! Har också varit hos farfar och haft dator lektion, det är allt lite spännande.. Men nu ska jag typ, eh, ah, vänta lite till. Ha det fint lovers
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0