We were never meant to be this damn broken, words were never meant to be this half spoken

God morgon. Idag har jag tid att blogga nu på morronen, detta beror på att jag egentligen skulle åkt för tre minutersen, och att jag skulle kunna ligga och sova i ca 20 minuter till. hade inte varit fel. Farfar ska köra in mig till tåget kvart i 9 men sen så 8 istället, och så ringer han kvart i 8, när jag just tvingat mig upp efter en hemsk natt, vaknat en gångn i halv timmen från typ 2 och till 7. så ringer han och säger att vi åker kvart i 9 istället. ah. men det är väl bara att leva med. Hoppas någon har hittat mina hörlurara också. jag orkar inte leva annars. Då går jag och köper nya innan jag åker hem idag!
Nu på morronen ska vi glida runt vid tingvalla, åka skridskor och typ ah, jag tänker inte åka länge, men en stund iallafall. Sen drar jag tillbaka till skolan, har lektion och åker hem. Fixar och sedan åker jag in till Victor! yes.
Ska kanske till stallet om jag inte kommer hem försent.
nu ska jag äta lite frukost, lägga ner skridskorna och ja. ha det fint!
Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0