When it hurts the most, I push a little more

Det finns täcken, det finns saker som visar på att jag inte är utan dig mormor. Att du är vid mig. När vi åkte ner till gullspång, så satt jag och kollade ut genom fönstret, tänkte på mormor och på lejonkungen. Ni vet, "alla stjärnor på himelen är kungar som vakar över oss" Idag var det en stjärna, som lös lite starkare än alla andra, en som vakade mig, min kung, min förebild, min ängel som vakar över mig.

Jag är svag, jag saknar, men det får man göra. Livet är inte rättvist att du skulle inte försvinna, du skulle vara med mig föralltid. du var den jag skulle dö före.
Du var den jag sa, dör du så dör jag. Men det gjorde jag inte. Jag lever, efter visa mål som du hade, jag lever för att göra dig glad, stolt, för att jag älskar livet och har tack vare dig fått sett ljus, mörker, fått känna de djupaste känslorna som jag någonsin kännt, den djupaste sorgen och den finaste, vackraste glädjen, kärleken, och känslan av att alltid, vara en del av dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0