You are, lovely

Hej! Idag vet ni, idag var jag på blogg humör, fint de.
Dagen har varit bra. Skola, film och sedan prov.. tror det gick bra. Missade bussen precis så jag lalla runt lite i karlstad.. köpte en latte och åkte buss hem. somnade rätt gött. När jag var i Krillehöla, så gick jag till tandisläkaren och mötte upp min fina! Vi gick och fikade, pratade och bara avr vi. I Lööv it. Linnea är bäst. Sen gick vi till Guy, jag fick bahandling i ryggen, långvåg och massage och tejp. Det känns liksom som om muskeln är ett stort blåmärke i ryggen. Konstig känsla, men det blir väl bra! Sen tog vi bussen till Kalle och typ, hängde där tills jag gick ut i det helvetses kalla vädret till Victor och var där en pyttestund inna mamma kom och hämtade mig, nu har jag ätit lite, ska fixa för imorron då det är cup med skolan i degerfors. tagga Tagga! Så ska göra klart det sen blir det sängen för att sova ordentligt inatt. utan victor. kommer ju typ dö. haha. töntig tjej.
Men nu! Ha en fin kväll, sov gott!
P E A C E

sommar hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0