dom kommer kliva på dig igen.

igår tänkte jag lite på livet och vad man egentligen får ut av det. Vilka vinner och vilka förlorar eller är vi alla vinnare för att vi föddes?
Jag menar inte att det är en tävling, inte mot varandra, men kanske en tävling inom sig själv, att uppfylla sina egna drömar och mål i livet. 
För egentligen, vems skull lever man för? och hur villig är man att egå mot alla andra för att uppfylla sin dröm?
Jag tror att den som kämpar för livet får livet. Ger man upp, slutar man dröma och ha mål, då tror jag att man tappar sig själv.
Även om det kanske är svårt att hamna där, händer det nog. och då är frågan, hur villig är man att ta tillbaka sitt liv? Vilka kämpar för att få livet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0