so far away frome real

Hej!
Jag har sommar lov, skönt som tusan, fast känns inte som sommar lov. Det brukar ju alltid kännas de sista dagarna att nu snart, nu snart, ska jag inte gå i skolan. Det brukar vara varmt och skönt. Men det är det inte. Blåsigt och molning. Inte alls soligt. Fast imorgon skulle det bli det tror jag. Och då ska jag åka till Karlstad med mamma och handla lite. Ett par ridstövlar tillexempel som jag får i födelsedags present. Sen vet jag inte. Ska försöka hinna hem inna solen försvinner och sola lite.
Sen åker jag till Victor. Vi ska till Göteborg från lördag till söndag, ska bli jätte fint väder och det känns himla bra. Me and Viggi!
Nu snart kommer Linnea och jag har inte en aning om vad vi ska göra. Hade tänkt åka ut med båten. Men blåser ju så och solen som sakt visar sig inte. Vi får se. Nu ska jag i alla fall gå och dricka vatten och sen vet jag inte!
Ni får en blid som ni sett förut på mig och linnea!
'
Typ ett år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0