cause right now I need your smile


Hej!
Nu är officiellt våren här! vårjackorna är framtagna, just nu fantastiska fjällräven! har mitt bena och känner mig inte så bekväm, men det blir säkert bra. Har studiepass, om 20 min, men har börjat lite smått nu, ska fixa idrotts grejen för två veckorsen och en vecka sen som ska vara inne imorron. yesbox. Sen måste jag fixa referat grejen psykologin och sen kanske lite engelska och svenska. Detta betyder in med hörlurar och bara fokusera. Tar kvart i fyra tåget hem, så jag kan sitta lite efter att lektionen är slut.
Igår var jag duktig! eller ja, när jag kom hem var jag med Jessica, det var bra, pratade av mig lite och så. Gick och fikade på ejes och sedan tog i bussen hem vid 6. Jag åt lite mat då, sedan åkte jag in och sprang intervaller på löpbandet. det var bajs jobbigt. Hamnade hos victor efter träningen och vi kollade på lite OC och sedan sov vi båda två.
Idag sov jag ut till typ 9, eller ja, 8, men låg kvar till typ 9, sedan var det sjukgymnast, som gick jätte bra, var jobbigt. men det gick bra!
Ska dit imorron igen och sedan ska jag nog på bio med Victor!
Värt inlägg, med bara fakta.. ehhe.
ha det bra

me and linda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0