den vackraste stunden i livet var den när du kom

hej, tänkte skämma bort er med ett blogg inlägg, inte dåligt va?
sitter hos victor och väntar på att han ska komma tillbaka från träningen, har just ätit mat med hans mamma och pappa och nu är jag tillbaka hos lars som spelas från spotify och matteboken som bara är min allra bästa vän.
min studiedag, toppen mysig. victor och jag har käkat lunch nere på stan kollat oc, som vi ska fortsätta med ikväll, om det inte blir att börja på the passific, eller vad den heter.
imorron är det skola igen, dags att ta tag i livet i fem veckor, sen är det påsklov, det är ju bara mars, och typ två veckor i april, fantastisk!
nu ska jag plugga matte!
ha det fint
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0