don't ever play with guns, but i shut a man in Reno just to watch him die

Hello!
Skolan är not ok. inte alls! sitter och är ful i håret och skriver psykologi på min rast. måste få färdigt skiten. och det är så mycket kvar och hittar inte betygsmatrisen. nej, nu tycker jag inte om skolan. inte alls. imorron är det fredag, helg. det är innebandy innan jag ska och träna foten. segt.
Sen har jag beslutsångest om jag ska träna ikväll elr inte, vet inte om jag ska vila med benet eller om jag ska träna. är ju bjuden på hockey kväll också. hm, kanske vila idag med och sen köra igång imorron igen? kanske vore något?
vila är ju också viktigt. tydligen. ah, psykologi var det ja!
peace

mums vad skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0