calling me sugar, you call me sugar

Hej!
Kom nyss ur duschen efter träningen, skönt. Det var helt okej kul, lite loj träning kanske från vi spelare. men jaja. Nu sitter jag i min ensamhet, och det är lugnt, rätt skönt. Det kommer inte vara kul att sova inatt för victor är inte här. Jobbigt. men jag behövde ikväll lite själv. det är skönt, ibland, sällan men ibland. Imorgon har jag nationellt prov i matte på G och jag hoppas verkligen att det går bra. 
Sen har jag matte igen, men det ska jag inte ha. efter som att jag är godkänd i matte A eller, vi får väl se efter imorogn.. hehe. Tänkte få färdigt psykologin också, så jag slipper skiten. Och så är det match i skattkärr också. 
nu ska jag kila,
ha det fint, sov gott.
peace
jag vill så mycket tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0