miss bevisa mig den maximala hastigheten vart du vill, så fort du kan

Hej!
Nu är snart helgen slut, fast det känns som sommarlov, jag och mamsen kickar boll på framsidan och har bara shorts och bikini top på oss, mamma är inte så bra på fotboll, så pappa blev glad när jag sa att jag nog inte fått hennes bollsinne iaf. haha. jag gillar dig ändå mamma!
Helgens matcher, noot so good. Men vi kan bara bli bättre nu, kanon! Jag ska åka in till kristinehamn och hämta bror nu och sedan ska jag nog till stallet, ska ut och springa också hade jag tänkt, imorron är det skola fram till 12 sen ska jag vara med linnea! Hela dagen lång. kanon!
nu ska jag kila!
peace

Vore inga fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0