som stormen driver ett hav, som om solen gick ner och aldrig vakna mer

Hejsan!
Sitter och kollar på min fina som lagar mat till mig, det blir potatisgratäng och kyckling. Duktig kille!
Ikväll ska vi ha mys kväll, det blir film, bigbrother, chips och mys. fint det! Vi är själva hemma här till på torsdag.
Träningen nu ikväll var hemsk. Det haglade och regnade och det var blött och jobbigt och kallt. men jag virade luvan runt huvudet och bet ihop! Nu ska jag plugga lite till för jag ska göra klart engelskan innan måndag, vilket gäller hälsan också, men det är ju lugan. för min helg kommer spenderas långt uppe i värlmand både fredag och lördag för att kicka boll.
Nu ska jag läsa lite och sedan äta och sen pussa på min pojkvän!
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0