du kan le så att jag smälter

Sitter i sängen, skriver naturkunskap.. det är inte jätte kul. men det måste göras. Idag ska jag spela match, sista för iår. Sen är det slut. jag kan spendera mer tid hos mina favoriter. Harry och Sarre. Jag kan springa i höst kylan. Gyma och träna fotboll i skolan och sen när det drar igång är jag förmodligen sugen på riktigt igen. Känns skönt. Ett uppehåll.
Igår var jag med världens goaste Fis. Vi åt godis, pratade, dippade grönskaker och somnade sedan till en bra film i hennes säng. Efetr någon timmes sömn vaknade vi och jag promenerade hem i höst natten. Det var skönt. Jag andades så friskt.
Idag skulle jag myst med linnea, men planerna har ändrats. Det blir att gå ut med Becka och Linnea istället. Det känns kul det med, tror jag ska ta med kameran för en gångs skull!
Nu ska jag och Lars hjälpas åt att skriva om universum igen.
ha det fint!
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0