och jag kunde gjort vad som helst!

Hej, ettag sen jag var här! ska inte besvära er med det negativa i mitt liv nu, utan bara berätta om hur bra jag faktiskt har det, även om jag mår sjukt dåligt till och från av viss anledning. 
Strunt i det! 
Idag går jag på påsk lov, skönt. Jag ska jobba! Jag är förkyld i och för sig, men lever ändå. Jag har underbara vänner, sanna vänner som inte sviker! jag har en fantastisk familj och underbara människor som stöttar och får mig må bra. Jag skrattar när jag vaknar på morgonen! 
Jag har fått sommarjobb, HUR SKÖNT? super!
För tillfället så gör jag en engelsk artikel om påsken som ska publiceras på skolans webbtiding, kul.
Mitt liv är bra, helt okej bra. ni runt mig är fantastiska!
imorgon är det påskparaden men prinsessorna!
ska ta någon bild och kanske visa? vore kul va?
nu ska jag studera!
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0