Jag föll i dina armar och vi lovade varann att vi aldrig skulle skiljas

Hejsan! sitter i skolan och borde göra nåot annat än att sitta här på bloggen. men tänkte att jag skulle säga hej, efetr som att jag är rätt dålig på detta, och har egentligen ingen andledning till att inte blogga, mest för att jag vill att ni ska läsa något kul. Måndag, fuck you måndag. du är värst, näst intill värre än söndag!
Jag vill ha lördag hela veckan! Men så kan man inte ha det. Idag så var jag på skolan i Björneborg och hade lite fotboll med eleverna där! Sen till skolan och historian!
Idag så är det tiori och sen såinning sen gym! jag bara kör! Nu ska jag studera. Föresten film från lagfesten i lördag kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0