när det blir varma sommar dar, kom ihåg mig då

rotade i garderoben efter mina linser till googlesen och hittade istället boken om mig som jag skrev i 9;an.
Läste brevet som du, Natalie skrivit till mig, gråter en liten skvätt och kan inte låta bli att längta ännumer till sommaren och din student! då ska jag vara hos dig. och sommaren, då du kommer till jönköping (tror jag det var) några mil närmare! Jag kan inte låta bli att tänka på alla fina underbara minnen,som ingen annan utom du och jag gjort. alla galenskaper, som jag inte kan göra med någon annan än dig,lite halv vuxet hela tiden, för du och jag är rätt lika på det sättet ibland. Hur vi liksom med detta otroliga avståndet mellan oss, vet att vi ska alltid vara vänner, alltid bästa! och när som helst, trots det var länge sen vi sågs, så kan vi alltid ringa och säga något oviktigt eller det viktigaste i välrden till varandra. Tack för att du är min vän, och tack för allt du gör och gjort för mig. kärlek till dig, puff!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0