you are my shining light

Hej! In scool, önskar ibland att jag vore to cool.. men icke. Sitter och jobbar med ett ledarskaps arbete med Julia. Helk ok ändå. för det är rätt lugnt idag. inte så mycket att göra egentligen. Igår gick matte provet hyfsat tror jag. kände mig glad efter för att det kände bra, men sen vet jag ju inte. jag kanske hade kommit på någon helt ny metod.. haha. På kvällen var det träning, fys, körde eays line och löpning, sen körde jag gym i 40 min. gött! idag hoppas jag på spinning, om det blir någon plats ledig. 
Ikväll ska jag bara ta det lugnt, inte plugga! hah. imorgon blir det lite stan med tjejerna och sen träning.
föresten. livet är helt ok och det ska bli rääääättt så skönt med lov om två dagar kan jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0