Medan natten fäller blå kalla skuggor här omkring

Jag tror att visa människor hör ihop. Jag sitter här och kollar på sex and the city, eller gjorde nyss, och förstår nog något som jag egentligen gjort länge, människor hör ihop. Visa männsikor är gjorda för varandra, visa människor är där för att rädda varandra. Så som jag och Victor, så som Linnea räddade mig i sjuan, därför hör vi ihop, för än i dag räddar vi varandra. Så som lasse varjedag jag behöver, räddar mig. Gör mig lycklig med minnen av hans låtar, människor jag förknippar med lasse, eller håkan, människor som gör mig glad. 
Det finns människor, som räddar för stunden, människor som räddar för livet. Vet ni vad jag mer tror?
Räddningen är kärleken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0