hela livet var ett disco

God morgon! sitter och äter frukost. Rostat börd och te och ska snart promenera iväg till bussen, eller om 40 min! Igår blev det som jag tänkt. Super skönt. Iväg till gymet, efter inte smothi, men pannkakor med love. Sen hade jag ingen plats på spinningen, men jag fick den sista, det var så grymt jobbigt och efetr träningen igår så hade jag lite onte i benen vilket inte gjorde passet lättare, men idag är det inte så farligt! Sen gym på det. skönt.
Älskar känslan jag har när jag tränar och jag är så mycket gladare. Orkar med och känner mig bättre. Helt fantastiskt! Idag är det fotboll, jag är taggad och så är det vollyboll i skolan med Julia och Erika idag. sen hem igen, gillar korta dagar i skolan. 
Ska kanske till ponnyn efter! Det är snö ute igen, sjukt mycket snö. så hänger in vårjackan igen och drar på min min didrikson. den är ju fin i alla fall!
Nu ska jag dricka mitt te en stund till, ska nog äta något mer efter som att jag inte äter lunch idag, eller en sen lunch vid typ fyra. hah! ha det bra vänner!
peace



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0