time won't let me go

Hej! Ett snabbt tråkigt inlägg. Igår på träningen skrek kroppen trött het. och idag ska jag inte träna dirket, bara rida ut och njuta, fast kan ju bli lite svettigt ifall hetsen harry inte är på humör och vill göra det jag säger. Sen blir det att vara med bästa tjejorna. Julia, Jonna och Linn tror jag. Vet inte vad vi ska göra men blir bra! Är hungirg, funderar på när jag ska åka hem, äta i skolan eller inte? hmmm åka kavrt i eller över bussen.. 
Tänkte att jag skulle bli bättre med lite kort och lite sånt. ska blogga från en dator med bilder på så kan ni ju få se lite.. haha
så här såg jag och min kärlek ut på bröllopet som vi var på i Oktober.

Super obekväm och funny smile, men jaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0