look at the stars, look how they shine for you

Hej! Nu är jag tillbaka, efter en vecka i sälen, en vecka av lov, är jag på gång igen, efter en kort förkylning, planerar jag min dag med skolan, sen till Victor. Där blir det smothi, det är jag sugen på. Sen träna, gymet! riktigt motiverad, känns bra! Gillar känslan!
Känner mig vårig idag, känner lyckan. och är lite besvärad öevr det otroliga mängden snö som ska komma imorgon. hoppas det inte blir så mycket! Jag vill inte hänga in vårjackan igen. punkt. Jag mer än längtar till att de blåa siffrorna ska försvinna från yr.no, så våren är här på rikitgt, för nu längtar jag verkligen.
Nu ska jag skriva om organisation. Have a nice day! Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0