du är ett glas hus och jag är en sten, men det är du som försöker se genom mig

Hej!
Kul att vara här igen, behöver skriva av stressen in för nationella inför det sista i skolan. Jag är super sterssad, men förstår inte varför. för jag har inte så mycket kvar egentligen, eller jo det har jag..
ett tal i nationella svenska, engelska skriftliga nationella, matte nationella, för modligen två prov i matten, om jag inte klarade det senaste men kändes inte som det. en bok plus ressention att läsa ut. data kunskapsprov, jaaaaa.... mer än så är det. Historioa uppgifgt. sen ska jag ta körkort så måste plugga bajs till det också. men vi kör... jag ska ta tag i livet från och med idag, ska försöka ta atg i bloggen också och sen är det sommar, sommarlov. mitt sista. Ska jobba. Maxi. Kul. nu ska jag sluta.
hörs sen?
peace
Zimba står för bilden idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0